Thursday, February 2, 2012

A4 envelope from Dallas, Texas

Hari ini tercatat sejarah lagi dalam hidup aku. Tengahari tadi aku ada menerima sepucuk surat lagi, kali ini datangnya dari Dallas, Texas, melihat keadaan sampul yang bersaiz A4 ni, dalam hati sudah mengagak, ini pasti sijil lagi ni, Tapi kurang pasti sijil apa.



Ianya bukan dari ARRL kerana tiada logo ARRL, tetapi ianya dari , Syukur kepada allah, aku telah menerima sekeping sijil dari cqww atas kejayaan aku semasa cqwwssb 2011 tempohari. Sebenarnya aku sudah lupa pun contest ni sebab banyak sangat masuk contest. Apapun terima kasih diucapkan kepada Barry W5GN kerana sudi menghantar sekeping sijil kepada aku di Kulaijaya ini. Insyaallah jika diizinkan allah aku akan beraksi lagi dalam contest - contest yang akan datang.

73, 9m2zak

Warning from apt-key: Key is stored in legacy trusted.gpg keyring (/etc/apt/trusted.gpg)

  This worked for me... Code:  Select all sudo cp /etc/apt/trusted.gpg /etc/apt/trusted.gpg.d