Thursday, October 6, 2011

9m2rdx in action : 10 meter band - cw mode



Mungkin keadaan band yang agak kurang cantik, qrm terlalu tinggi menyebabkan beliau sukar menerima pancaran aku....ataupun aku beaming tak tepat.

Itu adalah faktor-faktor mengapa aku tidak dapat qso dengan stesen dari Temerloh, Pahang ini. Walaupun kedengaran audionya tetapi allah juga yang menentukannya...kita hanya berusaha...

Perkara ini tidak menjadi masalah bagi aku kerana dalam permainan ini, ada masanya kita akan dapat bertemu dan ada masanya langsung kita tidak dapat bertemu

Band 10 meter ini sungguh mencabar dan aku pasti ramai yang sukakan cabarannya...

73, 9m2zak

Chromebook OS tukar ke Linux/Window OS

Sebelum kita mulakan, pastikan chromebook anda ada tersenarai dalam list ni, jika tiada... sila beli yang ada dalam list tersebut. klik sin...